snart är jullovet slut...

2012-01-06 - 23:05:12
Idag har jag varit allmänt duktig och lagat mat, med min syster. Sedan for jag till Emma, och det var riktigt trevligt och roligt! Tog också fram min pappas filmkamera ikväll. Så blir väl att filma något till bloggen då! Men nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!

En bild på min lillasyster när vi var på Åland i somras!
Många bra bilder som man fotar så är ju de som man inte har en aning om att man fotat och sedan hittar på sin dator efter en lång tid :) Ganska roligt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Linneee

naaw gulli bild :D



sv: ja tyckt flammande bägaren va för kort :D annars e den nog bra, men de e synd då den int liknar bokin så myki... fö den va helt enkelt fö kort !

men sista part 2 <3<3<3 bäst :D

2012-01-07 @ 14:02:16
URL: http://neea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0