sista prao-dagen

2011-11-25 - 22:08:02
Idag var det sista prao-dagen, och ja, jag är faktiskt lite ledsen för det. Skulle lätt kunnat vara en till vecka där. Men nu är det helg och idag såg vi Breaking Dawn part 1. Av någon anledning var den inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Men den var såklart bra ändå! Hem med mig från stan följde en t-shirt och en topp från H&M, samt ett par små hörlurar (hörsnäckor? eller vad det nu heter). I helgen blir det väl att ta det lugnt och sedan kommer en till prao-vecka. Tänker inte skriva något mer, ni får en bild istället.

Fina syster.


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-11-26 @ 13:05:59
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Filippa Olofsson

Sv; haha, nej menade såklart tröjan! ;)



Jag har gjort tröjan så jag tror inte du köpte en likadan XD haha, men kanske liknande.

2011-11-26 @ 13:14:13
URL: http://filippao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0